„Дестинацијата како бренд” е темата на Втората конференција од областа на туризмот, со меѓународно учество која ќе се одржи од од 15-ти до 18-ти јуни.
Меѓу градовите домаќини е и Охрид, а покрај Охрид, опфатени се и Струга, Поградец и Корча.
Најавено е дека на конференцијата ќе присуствуваат претставници од туристичкиот сектор, национани асоцијации и членови на влади од регионот.
Присутните ќе имаат можност да дискутираат и дебатираат околу предизвиците во брендирањето на дестинациите, за значењето на хотелскиот бренд за дестинацијата и за гастрономијата како основа на брендирањето.
Организатор на конференцијата е Балканската асоцијација на хотелиерите – БАХА со поддршка на Македонската хотелската асоцијација – ХОТАМ и Хотелската асоцијација на Албанија.
Извор : ОхридПрес
Facebook Коментари